«The cold is your warm friend!» I forrige uke starter vi med Wim Hof sitt 10 ukers kuldeprogram gjennom nettsiden Iceman Wim Hof, etter å ha sett en dokumentar om han på Vice. Målet med programmet er å kunne kontrollerer immunforsvaret vårt gjennom kuldetilvenning, pusteteknikker og yogaøvelser, som vil gjøre oss til «Superhumans»!

Å være ett supermenneske kommer godt med på en jordomseiling, så når vi gjennom nettsiden Lokalii, fant en flytende sauna i Oslofjorden lot vi ikke sjansen gå fra oss! Lørdag 21 november i 6 minus grader besøkte vi Martin, som har bygget saunaen, og hoppet i det. Vannet lå på rundt 7 grader som var forbanna kaldt. Ryktene sier at dette skal være sunt, og vi er naive nok til å tro på det. Uansett en skikkelig kickstart på kvelden som lå fremfor oss.
PS: Det var sykt digg etterpå;)
– Magnus
Breathe, motherfucker!